Ventu Circle er et forum for vidensdeling og sparring. Ambitionen med Ventu Circle er at bidrage til, ot vores Microbizz-brugere kon erfaringsudveksle og skobe kontakter på tværs og dermed opnå endnu bedre udnyttelse af mulighederne for optimering af arbejdsgange og kvalitetsstyring. 

18. Maj 2017

12:30

Ankomst

13.00

Velkomst og gennemgang af program

13:10

Opgavestyring og opgavebaserede tillæg. Indlæg v/Kim Sømod, A. Sømod A/S

Hos A. Sømod A/S planlægges og håndteres opgaverne via Microbizz, ned til mindste detalje. Alt vedr. opgaven registreres og virksomheden håndterer endda opgavebaserede løntillæg via Microbizz. Anvendelsen af Microbizz er under konstant videreudvikling, og vi kommer også til at høre om, hvad de næste skridt vil være.

A. Sømod A/S er en vognmandsforretning med fokus på specialopgaver – herunder tunge løft. Virksomhedens historie går tilbage til 1950 og har i dag 25 ansatte.

13:40

Komplet overblik over udstyr og kvalitet. Indlæg v/Tobias Røndbjerg, Anlægsgartner Gottlieb A/S

Hos Anlægsgartner Gottlieb A/S skaber Microbizz udstyrsmodulet komplet overblik over relevant udstyr – og mulighed for optimal planlægning – ikke mindst i forhold til reparationer og service. Derudover kan Gottlieb fortælle om, hvordan Microbizz ekstranettet anvendes overfor rådgivere og bygherrer til bl.a. KS skemaer og aftalesedler. Og så løftes sløret for næste MB projekt hos anlægsgartneren.

Anlægsgartner Gottlieb A/S rådgiver om og løser alle former for entreprenør- og anlægsopgaver, hvad enten opgaverne er store eller små, traditionelle eller mere specialiserede. Enten som en del af en større entreprise eller som totalentreprenør. Virksomheden har over 50 medarbejdere og har kunder på hele Sjælland og i København.

14:10

Pause og forfriskninger.

Der vil være en lettere anretning

14.30

Oplæg til gruppearbejde

Præsenteres på dagen.

14:45

Gruppearbejde

15:45

Gennemgang af resultater fra gruppearbejde samt spørgsmål og svar

16:00

Kort pause

16:15

Microbizz og SLA v/Michael Sahl, CTO hos Ventu

Ved seneste Microbizz release lancerede vi den nye SLA-funktionalitet (funktionalitet til håndtering af “Service Level Agreement”). For nogle virksomheder påhviler meget stramme krav om, hvor hurtigt en given opgave skal løses – ofte målt helt ned i timer. Den nye SLA-funktionalitet kan assistere med at sikre, at denne type deadlines overholdes.

16:45

Afrunding